خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی


خداراشاکریم که این موسسه به همت کمک های خیرین محترم پیروان مولای متقیان حضرت علی(ع)پدریتیمان توانسته است باعث شادی جمعی ازکودکان بی سرپرست وبد سرپرست رافراهم آورد.شایان ذکر است درآمدهای این موسسه ازمحل کمکهای مردمی که به صورت(صندوق های صدقات،هدایای نقدی،غیرنقدی،نذورات،وتابلوهای تسلیت وهمچنین وجوهات نقدی ماهانه 3ماهه 6ماهه وسالانه تامین میگردد.خواهشمنداست درصورت تمایل به مشارکت دراین امر خداپسندانه با انتخاب یکی از راه های زیر اقدام فرمایید


شکوفه ها

 سال تأسیس: 22/12/1385


 شماره ثبت: 92


 شماره شناسه ملی: 10340007999


 تماس با مدیر عامل موسسه: 04533612025


  www.shokoofeha.ir

نظرات  (۱)

۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۳ محمد زایر لرد

سلام پسرم چند سال است مریضه خودم غده دارم هیچی ندارم 8سال است مریضه هیچی ندارم اردبیل خلخال یکی از روستاهای دور زندگی میکنم 6نفر نون خور دارم هیچی ندارم شما را بخاطر ابوالفضل خدا استعلام کنید کمعم کنید ازدرد نجاتبخش بدهید 6273811029344154پس میدهم نگهبانی نگهداری لوله کشی ساختمان میتوانم کار کنم اینجا روستا کار نیست چکار از کمیته امداد خلخال شاهرود دو میلیون وام گرفتم هنوز نتونستم پرداخت کنم09911475327

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی