خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

استان بوشهر


مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) استان بوشهر


بدون توضیحات

  

نظرات  (۲)

با سلام خدمت نیکو کاران محترم من یه خانم متاهل هستم و دارایه یه فرزند سه ساله حقوق شوهرم کفاف زندگیمون نمیده و مجبور شدیم به عنوان خدمتکار تو خونه یه پیرزن زندگی کنم یه اتاق کوچیک بهمون دادن که هم اشپزخونمه هم اتاق زندگیمون. زندگی خیلی سختی داریم  پول نداریم حتی خونه کرایه کنیم بچم حسرت به دل همچی مونده و نمیتونیم براش فراهم کنیم دلم اتیش میگیره. وقتی با حسرت به دست بقیه بچه بچه های هم سن خودش نگاه میکنه به خدا زندگی مرفع نمیخوام فقط در حد یه زندگی معمولی که منت کسی بالا سرمون نباشه ازتون خواهش مندم اگه امکانش هست کمکون کنیکنید تو رو خدا کمک کنید التماس میکنم زندگی خیلی سختی داریم اگه امکانش هست خیرین محترم کمک کنند شماره تماس میزارم خدا خیرتون بده ۰۹۳۳۶۴۲۷۲۸۵

۰۸ آبان ۹۹ ، ۱۲:۰۶ زهرا راوند

موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی