خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

مؤسسه خیریه محمد رسول الله (ص) نیز با عنایت حضرت حق و به پیروی از تعالیم عالیه اسلام و سیره پیشوایان دین و به منظور باقیات الصالحات در خجسته میلاد با سعادت اشرف مخلوقات سرسلسله کائنات ، فخر دو عالم ، خاتم رسل ، نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) در روز 17 ربیع الاول سال 1420 هـ . ق همزمان با 10 تیر ماه سال 1378 هـ . ش توسط جمعی از عاشقان و ارادتمندان به آن پیامبر عظیم الشان تأسیس شد که با توجه به گسترش حوزه فعالیت این مؤسسه با نظر اعضاء تصمیم بر آن شد که این مؤسسه به صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را ادامه دهد و با تائیدات الهی و توجهات ائمه اطهار در تاریخ 28/12/1379 اساسنامه مؤسسه خیریه مشتمل بر 3 فصل و 37 ماده و 19 تبصره به تصویب هیئت مؤسس رسید وتحت شماره 58 در سازمان ثبت اسناد کشور ثبت گردید .


برنامه های و اهداف موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) بوشهر


موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) که یک موسسه عام المنفعه می باشد که برنامه های و اهداف ان به شرح زیر می با شد


۱ ـ تحت پوشش قرار دادن ایتام


۲ ـ کمک به تحصیل افراد نیا زمند


۳ ـ تهیه ما یحتاج افراد نیازمند


۴ ـ تا مین بخشی از هزینه های درمانی نیازمندان


۵ ـ پرداخت وامهای قرض الحسنه


۶ ـ تهیه جهیزیه نیازمندان


۷ ـ احداث بنا های خیر وعام المنفعه با مشارکت خیرین نیک اندیش در قالب مدرسه . مسجد . حسینیه .درمانگاه .مراکز فرهنگی و خوابگاه دانش اموزی ودانشجویی


۸ ـ برگزاری کلاسهای فرهنگی اموزشی و هنری


  

نظرات  (۸)

۱۱ اسفند ۰۱ ، ۱۲:۳۶ ستار جنادله

سلام عرض ادب جوان ۲۵ساله هستم فارق التحصیل دانشگاه هستم داری مدرک لیسانس خیلی وقته بیکارم شغل نیست. چند وقته با دختر عموم نامزدی کردم وتا الان به علت نبود مالی ووسایل زندگی (جهزیه) نتوانستم به محل زندگی عروسی خودمو آماده کنم از شما طلب وکمک این درخواست را دارم باتشکر🌹 09379475795

۰۳ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۳۴ خانم بحرانی

سلام خانم ۲۷ساله هستم دارایه یه فرزند پول کرایه خونه نداریم حقوق شوهرم کفاف زندگی نمیده مجبوریم تو خونه یه پیرزن خدمکار شدم یه اتاق کوچیک بهمون دادن هم اشپزخونن هم اتاق زندگی زندگی سختی میگذرونیم دلم اتیش میگیره وقتی بچم با حسرت به دسته بقیه بوه ها نگاه میکنه شما بچه دارین میدونین چی میگم ترو خدا کمک کنید بتونیم که زندگی معمولی داشته باشیم و منت کسی بالا سرمون نباشه التماس میکنم کمک کنید خواهش میکنم اینم شماره تماسه ۰۹۳۳۶۴۲۷۲۸۵ازتون ممنونم میشم دعا به جونتون میمنم کمک کنید 

سلام ، قصد دارم برای اموزش به افراد نیازمند کمک کنم 

به بچه هایی که نیاز به آموزش دروس مدرسه دارن از پایه اول دبستان تا دبیرستان و مشاور کنکور

من داوطلب هستم که کمک کنم 

سابقه کار هم دارم 

اگر میتونم کمکی کنم در خدمتم

 

من دوتا بچه دارم تو بوشهر هر خیره هم که رفتم همش مینالن خدا امروزه هیچکسی محتاج کسی نشه 

تا الان به هرکی روزدیم طلب داشتن از ما 

 

سلام موسسه ای به نام حضرت رسول (ص) بااین شماره ثبت هست یا.......... ممنون میشم راهنماییم کنید  این موسسه تهران آدرس داده..ش.ث.2/99/71/41

سلام ادرس موسسه را میدین میخام پول بدم

۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۳۱ خدیجه اقبالی
توروخدابهم کمک کنیدتوشهرریززندگی میکنم خرجی واسه خوردوخوراک نداریم خانه نداریم هیچ درامدی نداریم داروندارمون هزارتومن خرج دکتروبیمارستان برای زایمان ندارم خرج خوردوخوراک نداریم توروخدابهمون کمک مالی کنیددومیلیون بسمه توروخدا۰۹۱۷۶۴۴۰۳۴۳

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی