خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

مؤسسه خیریه ی حضرت نبی اکرم(ص)که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است، می کوشد تا با استعانت از خداوند متعال در جهت بهبود شرایط زندگی افراد و خانواده های نیازمند گام بردارد. این مؤسسه تلاش دارد تا فعالیت خود را در قالب اهداف مشخص شده اعم از خوراک و پوشاک کمک هزینه های اجاره خرید منزل وامور دانش آموزی و دانشجویی همچنین تامین جهیزیه ازدواج ودرمان-اشتغال و موارد مورد نیاز مددجویان تحت پوشش ادامه دهد

و این امور میسر نمیشود مگر با همت و تلاش خیرخواهانه شمادوست عزیز ونیکوکار

نظرات  (۳)

سلام ما چند ساله ناباروری داریم خیل از اینو اون گرفتیم و خرج کردیم ولی دیگه توان مالی برای ادامه درمان نداریم شما روبه حضرت امام حسن مجتبی(ع) قسم میدم  ازشما خیرین محترم میخوام به ما کمک کنید تا بتونیم به ارزوی دلمون برسیم خدا بچه هاتومو براتون حفظ کنه  اینم شماره منه ۰۹۰۳۴۳۱۰۹۱۷

۰۳ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۲۵ خانم بحرانی

سلا‌م به نیکوکاران محترم من یه خانم متاهل هستم دارایه یه فرزند سه ساله ما خونه نداریم و پول اجاره خونه هم نداریمنداریم و مجبور شدم خدمتکار یه خونه بشم یه اتاق کوچیک بهمون دادن هم اشپزخونن هم اتاق زندگیمون  بچم حسرت به دل همچی مونده جیگرم اتیش میگره وقتی بچم باحسرت به دست بقیه بچه ها نگاه میکنه و دستم نرسه براش چیزی بگیرم خودتون بچه دارید و درک میکنید که چی میگم زندگی مرفع نمیخوام فقط میخوام یه زندگی باشه که منت کسی بالا سرمون نباشه ازتون خواهش میکنم اگه میشه کمکمون کنید شمارو به خدا قسم کمک کنید این شماره تماسه منه خدا خیرتون بده ۰۹۳۳۶۴۲۷۲۸۵

سلام ، قصد دارم برای اموزش به افراد نیازمند کمک کنم 

به بچه هایی که نیاز به آموزش دروس مدرسه دارن از پایه اول دبستان تا دبیرستان و مشاور کنکور

من داوطلب هستم که کمک کنم 

سابقه کار هم دارم 

اگر میتونم کمکی کنم در خدمتم

 

​​​​​​

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی