خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

موسسه فرهنگی دارالاکرام(حامی تحصیل کودکان بی سرپرست)


موسسه فرهنگی دارالاکرام- فردا به عنوان موسسه ای غیر انتفاعی، غیر سیاسی، غیر دولتی و غیر اقتصادی و فراتر از گرایش های مذهبی و با حمایت همه جانبه از دانش آموزان واجد شرایط از دبستان تا دانشگاه تا مرز خودکفایی و اشتغال با رعایت اصل حفظ کرامت ذاتی انسان ها در جهت ارتقاء سطح علم و فرهنگ کودکان و نوجوانان با حمایت و همراهی مردم عزیز در سراسر گیتی و کسب مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط به فعالیت می پردازد.

این موسسه در سال 1380 تاسیس گردیده و در ابتدای امر با راه اندازی صندوق قرض الحسنه در راستای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی افراد واجد شرایط اقدام نمود. پس از آن با گسترش فعالیت های خود و با ساختار اولیه چتر حمایتی خود را گسترده تر نمود و با حمایت از افراد بی سرپرست و بد سرپرست و بی بضاعت در جهت حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان گام برداشت.

پس از تغییر و تحولات فراوان و کسب تجارب، ساختار تشکیلاتی موسسه با نهادینه سازی نظام پیشنهادها و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی با همیاری شرکت فرهیختگان وارد فاز جدید گردید و با راه اندازی شعب در استان های مشهد، قم، فارس و البرز فعالیت های خود را گسترده نمود.

اکنون موسسه فرهنگی دارالاکرام – الفبای فردا، یکی از معدود نهاد های فرهنگی دارای گواهینامه کیفیت سازمانی ISO 9001 می باشد که در راستای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان فعالیت می نماید.




معرفی موسسه فرهنگی دارالاکرام- فردا

کودکان و نوجوانان به هنگام بروز نابسامانی در دنیای پر شتاب و پر دغدغه امروزی، اولین گروه از جامعه انسانی هستند که در دریای تنهایی خود دچار رنج های مضاعف می شوند و در نتیجه در چنین هنگامه ای ادامه تحصیل آنان دچار وقفه یا لطمه می گردد. این وقفه در چرخه تعلیم و رشد فرهنگ و تربیت کودکان و نوجوانان امروز، زنگ هشدار فردای جامعه انسانی را به صدا در می اورد. زدودن غبار رنج محرومیت از تحصیل و کسب دانش و فرهنگ از رخسار معصوم ترین پدیده هستی میسور نمی گردد مگر با خیزش امواج دریای پهناور مهربانی انسان هایی که کراَمت، نیرو و عشق همراهی با کودکان را در خود داشته و می خواهند لحظه های زیبای حیات را با گشودن روزنه امید، در بارش لطیف باران خدمت به هم نوع تجربه کنند.

آفرینش مهربانی و عشق در دنیایی که کودکان و نوجوانان را در آستانه نگرانی و ناامیدی رها می سازد؛ اراده خداوند است در دستان شفا دهنده انسانی نیکوکار.

بانیان، حامیان، نیکوکاران و همیاران مؤسسه فرهنگی دارالاکرام- الفبای فردا برآنند و شوق آن دارند تا دلتنگی های کودکان و نوجوانان را به سلامی دوستانه و محبتی عاشقانه محو نمایند و سرود شادمانی را با فراهم نمودن زمینه های ادامه تحصیل و کسب معرفت و فرهنگ به سان باران زندگی بخش در جان مشتاقشان جاری کنند.

مؤسسه فرهنگی دارالاکرام- فردا، برای خدمت به کودکان و نوجوانان- از طریق اعطای بورسیه های تحصیلی- رو به سوی حقیقتی دارد که با عشق به خداوند و توکل به او معنا یافته است تا آن ها را به مهربانی خداوند بیش از پیش امیدوار ساخته و این گل های باغ هستی را با علم، معرفت و فرهنگ طراوتی تازه بخشد. باور بر این است که با یاری خداوند، همتی کامل و نیتی صادقانه، دستان و آغوش های بی شماری برای رسیدن به این هدف برتر گشوده خواهد شد، زیرا که توانمند سازی کودک امروز، تولد انسانی توانا و کارآمد برای فردای جامعه است.

موسسه فرهنگی دارالاکرام- فردا، با شماره ی 13542 در سال 1380 رسما به ثبت رسیده است و بیش از یک دهه از فعالیت آن می گذرد. یکی از مهمترین اهداف موسسه فراهم سازی شرایط مناسب برای آغاز به تحصیل کودکان و نوجوانان واجد شرایطی است که امکان تحصیل را پیدا نکرده اند و یا دانش آموزانی که بیم آن است که در آینده از تحصیل باز مانند.




تماس با موسسه

آدرس دفتر مرکزی : تهران- شهرک قدس (غرب)- بلوار فرحزادی - بالاتر از بیمارستان آتیه - خیابان شهید صفا - پلاک 73

کد پستی : 1466934194

تلفن : 9-88561836-88088999 - 021

پست الکترونیک : info@darolekram.com

پیام کوتاه : 

500012882

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی