خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

بنیاد خیریه دستهای مهربان



بنیاد خیریه دستهای مهربان با اخذ مجوزهای رسمی و شماره ثبت 21674 در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با تمرکز بر حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست آغاز نموده است. دستهای مهربان، سازمانی غیردولتی، غیر سیاسی، مستقل و مردم نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان نیازمند کمک و حمایت، با انگیزه والای انسان دوستی و کمک به همنوع در سطح کشور فعالیت میکند.




بنیاد خیریه دستهای مهربان از شروع فعالیتها تاکنون با اینکه هنوز کمتر از یک دهه از فعالیتهای این سازمان می گذرد به یاری خدا و با تکیه بر حمایتهای خیرین و حامیان گرامی بنیاد توانسته است اقدامات موثری در زمینه کمک به قشر بی بضاعت و آبرومند جامعه به ویژه زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست انجام دهد. حفظ کرامت انسانی مددجویان همواره شعار اصلی و سرلوحه انجام وظیفه کارمندان بنیاد بوده است.


بنیاد خیریه دستهای مهربان تاکنون سرپرستی بیش از 2000 خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده داشته که به یاری خدا در نتیجه کوششها و توانمندسازی های انجام شده، تاکنون حدود 200 خانواده از این عزیزان از وضعیت مددجویی خارج شده اند.


در حال حاضر نیز بنیاد در حال جذب و حمایت از خانواده های نیازمند و برقراری شرایط مناسب برای ایشان است.


از دیگر فعالیتهای بنیاد خیریه دستهای مهربان علاوه بر سرپرستی خانواده های نیازمندان می توان به احداث درمانگاه "مهربان سفیر طب" جهت ارائه خدمات پزشکی به مددجویان، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، اعطای کمک هزینه های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وامهای خوداشتغالی و فراهم سازی زمینه های اشتغال مددجویان و حمایت خاص از بیماران خاص و یا دارای معلولیت نیز اشاره نمود.


دریافت نشان استاندارد بین المللی NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان معتبرترین نشان کیفیت سازمان های غیردولتی و گواهینامه های ISO 9001 ,ISO10004 ,ISO26000 نشانی از عملکرد شفاف و فعالیتهای موثر این بنیاد خیریه در سطح بین المللی ست.


فعالیت های بنیاد 


بنیاد خیریه دستهای مهربان با کمکهای مالی و مشارکتی هموطنان نیکوکار اداره می شود و با یاری خداوند و اتکا به حمایتهای حامیان گرامی توانسته در زمینه حمایت و توانمندسازی از زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اقدامات موثری صورت دهد.




همچنین با توجه به گستردگی نیازهای خانواده های تحت حمایت، بنیاد خیریه دستهای مهربان علاوه بر ارائه کمکهای مالی سعی در گسترش خدمات ارائه شده داشته و تلاش نموده به موازات کمکهای مالی (اعم از نقدی و غیر نقدی)، فعالیتهای خود را در حوزه های دیگر نظیر خدمات بهداشتی و پزشکی و فرهنگی و آموزشی نیز گسترش دهد.


بخشی از این فعالیتهای اجرایی به شرح ذیل می باشد:


پرداخت مستمری نقدی به صورت ماهانه به خانواده های تحت پوشش

اعطای بن خرید و سبد کالا به صورت دوره ای به کلیه خانواده های تحت پوشش

ارائه خدمات آموزشی و کمک آموزشی، پرداخت هزینه های تحصیل و دوره های آموزشی و تقویت تحصیلی

پیگیری میزان سطح رفاه خانواده ها با توجه به حمایت های انجام شده

تامین نیازهای اساسی با توجه به توان بنیاد از جمله کمک هزینه تهیه مسکن، تهیه و تجهیز لوازم خانگی و تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند حمایت

ارائه تسهیلات ضروری از جمله تسهیلات ازدواج، خود اشتغالی و درمان

عقد قرارداد با بیمارستانها و مراکز درمانی برای پایش و تامین سلامت خانواده های تحت پوشش

راه اندازی درمانگاه "سفیر طب مهربان" در شرق تهران برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی به کلیه مددجویان و اعطای کارت درمان به همه این عزیزان جهت بهره گیری بهتر و مطلوب تر از خدمات پزشکی به صورت رایگان

عقد قرارداد با مراکز فرهنگی و تفریحی برای استفاده خانواده های تحت پوشش جهت ارتقای سطح سلامت روحی و فرهنگی

شناسایی استعدادهای درخشان در زمینه تحصیلی و معرفی به موسسات آموزشی و انجام اقدامات لازم جهت دریافت بورسیه از موسسات علمی


ارتباط با بنیاد 


ساختمان مرکزی

تهران، خ کارگر شمالی، نرسیده به تقاطع خیابان فاطمی، کوچه ستاره، پلاک 27، ساختمان مرکزی بنیاد دستهای مهربان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی