خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

خیریه

معرفی مراکز خیریه ایران

🔴از این بخش میتوانید به موسسه خیریه مورد نظرکمک کنید. 🔵در قسمت توضیحات نام موسسه خیریه مورد نظر را وارد نمایید. مبلغ
نام و نام خانوادگی
موبایل
ادرس پستی
توضیحات
نام و نام خانوادگی
موبایل
توضیحات

در این سایت میتوانید به تمام مراکز خیریه استانهای کشور دسترسی داشته باشید

بایگانی

به نام خداوند مهرآفرین


موسسه خیریه ترنم مهر آسمانی به لطف ایزد منان و با تلاش همکاران ارجمندم و اعضای محترم هیئت امنا و مدیره موسسه با اخذ مجوز رسمی از اداره محترم نیروی انتظامی ثبت و تاسیس گردید.


این موسسه باهدف تحت پوشش قراردادن افراد نیازمندو کودکان بی سرپرست(ایتام)و بدسرپرست در سطح استان البرز فعالیت خودرا آغاز نمود.


موسسه خیریه ترنم مهر آسمانی در گام اول با تحت پوشش قراردادن در حدود یکصد خانواده نیازمند و آبرومند ایتام در سطح استان البرز و تهیه اقلام به صورت سبد کالا با هزینه و کمک اعضا محترم هیئت امنا و هیئت مدیره موسسه بین خانواده های تحت پوشش توزیع گردید.این موسسه اینک به یاری و کمکهای حامیان و نیکوکاران ارجمند که پشتوانه های گرانقدر این موسسه در رسیدن به اهداف والای این موسسه (فردای بدون فقر)هستنددر نظر دارد با تحت پوشش قراردادن خانواده های بیشتر کمکهای نقدی و غیر نقدی (سبدکالا)را به صورت ماهیانه و مستمر در اختیار خانواده های نیازمند قراردهد.


و همچنین این موسسه در آینده نزدیک در نظر دارد مکانی را جهت برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی مناسب خانواده های تحت پوشش به جهت ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی و همچنین دوره های فنی و حرفه ای به منظور اشتغال زایی و خودکفایی این افراد مهیا نماید.


در آخر کمال تشکر و سپاس از همراهی شما نیکوکاران و حامیان عزیز این موسسه را دارم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی